PÁLYÁZATKERESŐ ÉS PÁLYZATI INFORMÁCIÓS SZAKPORTÁL ( WWW.PAKE.HU )
munkaugyes@mtmail.hu|Oldaltérkép

Pályázatkereső.huPályázatkereső.hu

Összes pályázat: 2340 Érvényben levő: 0

PÁLYÁZAT KERESÉS:  RÉGIÓ »   kinek szól »   Keresendő szöveg » 


Dokumentum alapú ellenőrzés

6184 olvasó

Megjelent 2011. augusztus 08-n, hétfőn

A közreműködő szervezetek által végzett dokumentum alapú ellenőrzések során tapasztalt gyakori problémák

Projekthez kapcsolódó dokumentumok rendezetlensége, hiánya: A projekt szabályos végrehajtását általánosságban akadályozza, ha hiányoznak a megvalósulást igazoló dokumentumok. Ilyenek lehetnek például a számlákat alátámasztó megrendelések, szerződések, nyilatkozatok szóbeli megállapodásról.
Elszámolás – leggyakoribb hibák: A benyújtott elszámolások nagy része hiánypótlásra szorul, ez jelentős kapacitásokat köt le mind a kedvezményezettek, mind a támogatásokat kezelő szervezetek oldaláról, és lassítja a kifizetéseket is.
Példák a nem megfelelő tartalmú dokumentumokra:
- A számla, a szerződés, a teljesítésigazolás és a kifizetés igazolásának összhangja nem valósul meg (dátumok, összegek, mennyiségek stb.),
- A teljesítésigazolás tartalma nem pontos, nincs összhangban a szerződéssel,
- A számlák eredeti példányán nem kerül feltüntetésre az előírt záradék,
- A számlán nem szerepel a projektazonosító.

Forrás: EU2020

Kapcsolódó dokumentum:

Esettanulmányok (NFÜ)

vissza